№ |
НАЗВА ТЕХНОЛОГІЇ АБО МЕТОДИКИ |
АВТОР ТЕХНОЛОГІЇ АБО МЕТОДИКИ |
ПОСИЛАННЯ НА ВЕБ-РЕСУРС |
КОРЕКЦІЙНИЙ ЕФЕКТ |
РОЗВИВАЛЬНИЙ ЕФЕКТ |
ТРЕНУВАЛЬНИЙ ЕФЕКТ |
|
«Школа розумного руху» |
Аксьонова Олена |
Формування морально-вольових
якостей та позитивного ставлення до оточуючої дійсності |
Розширення рухового досвіду,
вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій
діяльності. |
Розширення функціональних
можливостей систем організму шляхом цілеспрямованого розвитку основних
фізичних якостей і природних здібностей. |
|
1. |
Пол Деннисон |
Гімнастика мозку |
https://academikstar.blogspot.com/2018/02/blog-post_7.html |
Розвиток
міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що
сприяє активізації розумової діяльності. |
Комплекс вправ,
які сприяють розвитку міжпівкульної спеціалізації і міжпівкульної взаємодії |
Пріоритетом даного напрямку є розвиток
кожного індивіда в рамках його власної системи «тіло-інтелект». |
2. |
Станіслав Жуков |
БІЛОЯР |
Лордоз, кифоз, сколіоз…Позитивний вплив
на опорно-руховий апарат. |
Ефективна терапія захворювань хребта та
опорно-рухового апарату. |
Відновлення центральної нервової системи, яка і
відновлює порушені функції управління внутрішніми органами. Відбувається
одночасний вплив відразу на всі групи м'язів. Розсмоктуються вузли, і
зникають спазми. |
|
3. |
Андрій Попков |
Антистресова пластична
гімнастика |
https://drive.google.com/file/d/1CyOsOP25HyqWv5MM7cbeghSSrwEngusJ/view |
Збереження та зміцнення здоров'я
дітей, формування ціннісного ставлення до
здорового способу життя |
Формування
життєво необхідних рухових умінь і навичок дитини відповідно з його
індивідуальними особливостями розвитку фізичних якостей психологічних основ
особистості накопичення рухового досвіду |
Створення
умов для розвитку, саморозвитку та реалізації потреби в руховій активності |
4. |
Хасай Алієв |
КЛЮЧ |
https://actionvideo.ru/uk/finansovyjj/uprazhnenie-dlya-glaz-h-m-alieva-opyt-samoregulyacii-po-metodu-klyuch.html |
Спеціальні
ключові ідеорефлекторние прийоми, які знімають напругу, викликають
розслаблення. |
Зняття
стресу та управління стресом, використання його енергії на благо здоров'ю і
бажаним цілям. |
Забезпечується
можливість так званої психологічного розвантаження і перезавантаження. |
5. |
Тетяна Шкурко |
Танцювально-експресивний тренінг |
https://pidru4niki.com/17190512/psihologiya/tantsyuvalno-ruhova_terapiya |
Виховати
естетичний смак до музики, вміння слухати і розуміти її, згодом підвищується
рівень емоційної чутливості, розвивається музичний слух. |
Формування
музично-сенсорних здібностей у дітей раннього й молодшого дошкільного віку. |
Вслухування,
розрізнення, відтворення чотирьох основних властивостей звуку - висоти,
тривалості, тембру й сили. |
6. |
Звіад Арабулі |
Гімнастика ХАДУ |
https://mixsport.pro/ua/blog/cto-takoe-gimnastika-hadu-i-kakuu-polzu-ona-prinosit |
Призначають
людям з патологіями опорно-рухового апарату, хворобами серцево-судинної,
дихальної, ендокринної системи та шлунково-кишкового тракту, патологіями
обміну речовин, проблемами із зором, нервовими розладами. |
Допомагає
зміцнити організм, запобігти розвитку різних хвороб, підтримувати себе у
хорошій формі та поліпшити настрій. |
Гімнастика хаду сприяє загальному поліпшенню організму. |
7. |
Сергій Реутський |
"Фізкультура про інше" |
|
|
|
|
8. |
Роландас Радвілла |
Дитячі ігри |
|
|
|
|
9. |
Олександра Дубогай |
Навчання в русі |
http://pidlistsi.at.ua/publ/navchannja_u_rusi/1-1-0-3 |
Передбачає
зміну діяльності, чергування інтелектуальної, емоційної та рухової її видів
для індивідуальної, парної, групової форм роботи, що стимулює миттєве
мислення учнів, сприяє своєчасному запобіганню розумової втоми. |
Поліпшує якість
сприйняття навчальної інформації, безпосередньо спонукає дітей демонструвати
свої розумові здібності та знання. |
Приділяється
велика увага оздоровчій роботі на уроках, використовуючи різноманітні види
хвилинок відпочинку:зорові, психологічні, ритмічні, віброгімнастика, ігри –
шнурівки,пальчикова гімнастика, ходіння по масажних доріжках. |
10. |
Володимир Висоцький |
Педагогіка спільного успіху |
|
|
|
|
▼
Комментариев нет:
Отправить комментарий